Pomysły na wegańskie drugie śniadania

Przeszedłeś ostatnio na dietę wegańską i powoli próbujesz się z nią oswoić? Taka zmiana na pewno będzie dla ciebie dość trudna, zwłaszcza jeśli do tej pory w swoich codziennych posiłkach opierałeś się głównie na mięsie, ewentualnie rybach i nabiale. Teraz z tych produktów musisz całkowicie zrezygnować. Twoje zdrowe drugie śniadanie nie może więc składać się z mleka, jogurtu naturalnego ani tym bardziej zwykłej wędliny czy parówek. Jak więc przygotować wegańską wersję tego posiłku? Co takiego może sprawdzić się u ciebie w roli smacznego i zdrowego drugiego śniadania?

Jeżeli chcesz, by twój drugi posiłek w ciągu dnia dostarczał ci większej ilości białka, którego na diecie wegańskiej może brakować, sięgaj po orzechy – migdały, orzechy laskowe, nerkowce czy pistacje. Są to typowe produkty roślinne, więc nawet na dietach wegańskich i wegetariańskich można jeść je spokojnie bez żadnych wyrzutów sumienia. Orzechy smakują wyśmienicie same, ale też i pod postacią masła bądź past czy kremów. Idealnie pasują do owsianek, czyli płatków owsianych ugotowanych na wodzie, ale warto też wzbogacać nimi słone posiłki, bawiąc się ich smakiem oraz strukturą.

W przypadku diet wegańskich i wegetariańskich zdrowe drugie śniadanie można też czasami przygotować z tofu. Ten ser sam w sobie nie ma może jakiegoś wybitnie ciekawego smaku, ale wystarczy obtoczyć go w ulubionych przyprawach, aby zmienić go nie do poznania. Z tofu można przygotować nawet wegańską jajecznicę. Takie śniadanie na pewno każdego zaskoczy.

centrumprestige.pl

Redakcja pierwszadobabezsmogu.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *